جهاد فرهنگی
جهاد فرهنگی

فرهنگ :

ریشه از تمدن و اصالت یک ملت  یا جامعه می گیرد . نقش فرهنگ در یک جامعه مشابه یک ژن در بدن است که  از یک نسل به نسل بعدی منتقل می گردد . حال اینکه فرهنگ اصیل ایرانی از گذشته های دور و تمدن بی بدیل به جامعه امروز منتقل گشته است . از جمله فرهنگ حجاب و حفظ آبرو . ایران صرفا" فقط یک جامعه و یا کشور نیست . بلکه قطب تمدن دنیاست .

اما اروپا و سایر کشور هایی  که امروزه خود را به هر نحو ممکن ، حتی به زور ،  تمدن معرفی می کنند  در واقع  هیچ سند و مدرکی  دال بر تمدن و اصالت آنها وجود ندارد . و هر چه که در موزه های خود جمع آوری و نگه داری می کنند در  گذر تاریخ ، از ایران غارت و تاراج نموده اند .

اشیاء و آثاری که از زیر خاک بیرون می آیند ،  در بررسی باستان شناسی و تاریخ شناسی ، بیانگر تمدن بسیار کهن ایران و نیز سبک زندگی و فرهنگ ایرانیان می باشد . این آثار بیانگر نحوه پوشش لباس در گذشته نیز هستند .

وقتی یک استراتژی  برای از بین بردن فرهنگ یک کشور  پایه گذاری  می شود  ،  به این صورت نیست  که یکباره و سریع اجرا و به نتیجه برسد . اینگونه استراتژی ها که اساسا" توسط غرب و متحدانش  برنامه ریزی می شود  مرحله به مرحله  اجرا و تمامی جوانب کار را در نظر می گیرند . چرا که تهاجم فرهنگی هزینه کمتری نسبت به تهاجم نظامی دارد .

از جمله برنامه های تهاجم  فرهنگی ،  تخریب شخصیت های مهم در یک کشور است .  تخریب کردن = تحمیل کردن .

برای مهاجمان فرهنگی  این بسیار مهم است که  شخصیت های اصلی و سرشناس کشور را در دید مردم تخریب و تار کنند . به هر قیمت ممکن این کار را انجام خواهند داد  چرا که برای تهاجمات بودجه کلانی در نظر گرفته شده است .  از هز ابزاری که بتوانند استفاده می کنند . ماهواره ، اینترنت ، تالیف کتاب ، ساخت مستند ، فیلم های هالیوودی ، کارتن برای کودکان ، انیمیشن  ...........و یا حتی اگر بتوانند از رسانه ملی هم به نفع خود استفاده خواهند کرد . می پرسید چگونه ؟ پس به این سوال خودتان پاسخ بدهید که حزب یعنی چه و با چه هدفی حزب گرایی و حزب سالاری  در دنیا  پدید آمد ؟؟؟؟؟

به طور بسیار منطقی خودتان به پاسخ  سوال اول خواهید رسید و از عزیزان   استدعا دارم در صورتی که به یک پاسخ منطقی و رسا رسیدید ، آن را برای این حقیر ارسال فرمایید تا با نام خودتان  در ادمه مطلب قرار بدهم .

وقتی کار کمی بیشتر پیش می رود تهاجم فرهنگی واد فاز دوم عملیات یعنی : تهاجم روانی می شود .  و با واژه جنگ روانی  شناخته می شود .  در این مرحله ، مهاجمان مثل گرگی که برای رسیدن به طعمه خود به هر آب و آتشی می زند ، از تمام روزنه ها استفاده می کنند . و یا به قول خودشان از تمام گزینه های روی میز استفاده می کنند .  از جعل اسناد و مدارک بر علیه نظام گرفته تا بزرگنمایی اخبار و حوادت داخلی .

این مطلب با کمک شما عزیزان ادامه خواهد داشت انشاء الله

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392

] [ 18:6 ] [ هاشمي ]

[ ]